Polityka zwrotów i reklamacji

Polityka zwrotów i reklamacji

  1. Przed dokonaniem zwrotu, używając adresu poczty elektronicznej biuro@lyzki.com.pl należy poinformować naszą firmę o tym zamiarze, w celu uruchomienia procedury.
  2. Zwrot towaru może nastąpić, gdy produkt nie został naruszony i pozostaje w stanie określonym jako fabrycznie nowy, nieużywany.
  3. Zwrot powinien nastąpić na adres naszej firmy, tj. ul. Świerklańska 109, 44-264 Jankowice.
  4. Koszty zwrotu produktu realizowanego przez sprzedawcę pokrywa klient lub klient dokonuje przesyłki zwrotnej na swój koszt.
  5. Reklamacja powinna zostać złożona używając adresu poczty elektronicznej biuro@lyzki.com.pl
  6. W treści reklamacji należy powód jej złożenia, celem ustalenia warunków porozumienia.
  7. Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, a jej przyczyna leży po stronie sprzedającego, wtedy koszt transportu związanego ze zwrotem ponosi sprzedawca.
  8. Przed dokonaniem zwrotu pieniędzy konieczne jest potwierdzenie dokumentu korygującego zakup.
  9. Zwrot pieniędzy za zakupiony towar jest realizowany przelewem na podane przez Klienta konto bankowe, w terminie do 3 dni roboczych po dokonaniu zwrotu.

 

Facebook